NIP | 9721275909 |
Nazwa Firmy: | "HERA-TRANS" Przewóz Osób Sp. z o.o. |
WWW: | http://heratrans.eu/ |
Adres | Obornicka 117 |
Miejscowość | Suchy Las k. Poznania |
Kod pocztowy | 62-002 |
Telefon | 506232093 |

Niektóre biura podróży specjalizują się w organizowaniu kompleksowych wycieczek zagranicznych do odległych krajów, a inne mają ogromne doświadczenie w tzw. wycieczkach objazdowych po kraju oraz popularnych miastach, głównie stolicach sąsiednich państw. Tego rodzaju wyjazdy zwykle odbywają się we współpracy z firmą transportową, która zapewnia wszystkim uczestnikom wycieczki bezpieczny i komfortowy dojazd do punktu docelowego. Decydując się na zakup takiej oferty, warto wcześniej sprawdzić dokładnie z jakim przewoźnikiem dane biuro podróży współpracuje na co dzień, by zweryfikować również jakość oferowanych usług danej firmy transportowej.
Okazuje się bowiem, że niektóre biura podróży chcąc zaoszczędzić, wybierają przewoźników z mało atrakcyjną ofertą, którzy nie mogą pochwalić się zbyt nowoczesną flotą pojazdów. Niestety taki wybór może znacznie pogorszyć jakość całej wycieczki, szczególnie gdy jest ona skierowana do osób w starszym wieku lub dzieci, dla których komfort i bezpieczeństwo jazdy są priorytetowe. Firmy autokarowe jak HERA-TRANS z Poznania powinny przede wszystkim stawiać na wygodną i bezproblemową jazdę pasażerów, a także miłą współpracę z klientami. Powyższa firma może pochwalić się ogromnym wyborem wśród dostępnych pojazdów - od małych 8. osobowych busów, po nieco większe samochody z 20. wolnymi miejscami, aż po wielogabarytowe autokary z 62. fotelami (wyposażone w klimatyzację, regulację foteli, pasy bezpieczeństwa i ubikację turystyczną). Każdy przewoźnik powinien również posiadać odpowiednie licencje i uprawnienia do wykonywania zawodu, szczególnie jeśli w grę wchodzą wycieczki zagraniczne.
Oprócz nowoczesnej floty, przed podjęciem współpracy warto także poczytać opinie w internecie o samych kierowcach zatrudnianych w konkretnej firmie transportowej. Ważne, by mieli oni doświadczenie w przewożeniu osób, a także pozytywne i otwarte nastawienie - co jest kluczowe, gdy mają do czynienia z nieco starszymi, wymagającymi pasażerami lub z małymi i głośnymi dziećmi.