NIP | |
Nazwa Firmy: | DBA sp. z.o.o. |
WWW: | https://agencjadba.pl/ |
Adres | Chmielna 15 |
Miejscowość | Warszawa |
Kod pocztowy | 00--02 |
Telefon | 22 299 18 88 |

Na podejmowanie decyzji zakupowych wpływa kilka czynników, takich jak cena, producent czy skład. Nie bez znaczenia jest także opakowanie, które powinno być wygodne w użytkowaniu i estetyczne. Jego wygląd jest istotny zwłaszcza w supermarketach, oferujących szereg podobnych do siebie produktów. Profesjonalne pudełka zabezpieczają zawartość przed działaniem czynników zewnętrznych i zwracają na siebie uwagę niecodziennym designem. Są tworzone z różnych materiałów, takich jak tworzywo sztuczne, szkło czy tektura.
Znaczna część przedsiębiorców zleca projekty graficzne opakowań firmom, które się w tym specjalizują. Jedną z nich jest agencja DBA, realizująca usługi na rzecz osób o różnych potrzebach. Są nimi osoby chcące wyróżnić się spośród niemałej często konkurencji i zwiększać swoje zyski. Pracownicy na bieżąco śledzą trendy i przygotowują projekty szyte na miarę, po zapoznaniu się z oczekiwaniami, wizjami oraz budżetem klientów. Są one tworzone w zaawansowanych programach graficznych, umożliwiających nanoszenie poprawek w dowolnej chwili.
Szacuje się, że decyzja zakupowa trwa zaledwie 10 sekund, dlatego zrobienie dobrego pierwszego wrażenia jest tak istotne. Przemyślany design opakowań niejednokrotnie przekłada się na rozpoznawalność marki, a co za tym idzie – zyski przedsiębiorców. Przydaje się on także w przypadku firm prowadzących sprzedaż internetową. Specjaliści dbają między innymi o dobór kolorystyki, spójnej z marką oraz o odpowiedni kształt, dzięki któremu pudełko nie będzie wyślizgiwać się z dłoni.
Niektórzy decydują się na opakowania ekologiczne, wolne od sztucznych substancji. To świetna propozycja dla klientów chcących iść z duchem czasu i przyciągać osoby, którym los środowiska naturalnego nie jest obojętny. Zazwyczaj w tego typu projektach dominują kolory ziemi, takie jak brązy lub zielenie, choć nie jest to regułą. Specjaliści dopasowują wygląd opakowań z uwzględnieniem wieku grupy docelowej, płci nabywców, ich miejsca zamieszkania oraz sklepów, w jakich będą sprzedawane.