NIP | 7732271624 |
Nazwa Firmy: | ANIFLEX GŁOWACKA WOJTASZEK SPÓŁKA JAWNA |
WWW: | https://aniflex.pl/ |
Adres | Piaskowa 138 |
Miejscowość | Tomaszów Mazowiecki |
Kod pocztowy | 97-200 |
Telefon | (+48) 44 789 08 00 |

Jedną z najnowocześniejszych metod fleksograficznych jest druk cyfrowy. Interesują się nim przedsiębiorcy chcący stworzyć personalizowane etykiety w krótkim czasie. Odznacza się on doskonałą jakością i zapewnia wyraziste detale oraz nasycone kolory. Druk ten znajduje zastosowanie w przypadku papieru matowego, półbłyszczącego i błyszczącego oraz na foliach transparentnych, termicznych czy PP. Etykiety cyfrowe bywają tworzone również na foliach metalizowanych i są nieocenione w branży kosmetycznej czy spożywczej. Atutem tej metody jest możliwość wprowadzania poprawek w projekcie w dowolnej chwili, dzięki czemu zmiana kolorystyki czy rozmieszczenia elementów nie stanowi problemu.
Etykiety cyfrowe to skuteczne nośniki reklamowe promujące artykuły małym kosztem. Dają szansę drukowania projektów przy niskim nakładzie, a wszystko to w konkurencyjnych cenach. Do najchętniej wybieranych zalicza się etykiety na roli, które są uznawane za bardzo opłacalne. Mogą być one przyklejane do papieru, folii i innych materiałów. To uniwersalne dodatki, o których można przeczytać więcej na stronie aniflex.pl. Prowadzi ją przedsiębiorstwo realizujące zlecenia w krótkim czasie i zapewniające brak ukrytych kosztów.
Firma współpracuje z mieszkańcami Łodzi. Etykiety cyfrowe, jakie proponuje, odznaczają się nienaganną jakością i trwałością. Pomagają budować pozytywny wizerunek marki, co przekłada się na wzrost sprzedaży. Opisywana forma druku znajduje zastosowanie zwłaszcza wśród firm zainteresowanych małym lub średnim nakładem. Wybierają one spośród etykiet reklamowych, jednostronnych, dwustronnych, pozłacanych, termotransferowych, laminowanych i nie tylko. Niektóre z nich mogą być wykorzystywane w przestrzeniach, w których panuje wilgoć.
Autor: Michał Zając
Źródło:
https://aniflex.pl/technologie/druk-cyfrowy
https://pl.wikipedia.org/wiki/Etykieta_(marketing)