NIP | |
Nazwa Firmy: | Taurus Trading |
WWW: | https://www.systemkolejkowy.pl |
Adres | Przemiłowska 25 |
Miejscowość | Wrocław |
Kod pocztowy | 54-059 |
Telefon | 501-241-307 |

Mało kto lubi stać w długich kolejkach, a osoby udające się do urzędu lub innej instytucji chcą być obsługiwane od ręki. Sposobem na bezstresową obsługę klientów jest wdrożenie nowoczesnych systemów kolejkowych sprawdzających się także w przychodniach, szpitalach i innych placówkach medycznych. Elektroniczne narzędzia pomagają przyciągać klientów, dlatego sprawdzają się w różnego rodzaju miejscach. Ułatwiają zbieranie opinii i zapewniają sprawną obsługę. Niektóre z nich dają też możliwość emitowania reklam.
Sposób działania systemów kolejkowych nie należy do skomplikowanych. Osoby udające się do danego obiektu pobierają bilet, na którym znajduje się numerek, a następnie oczekują na przyjęcie. Na wyświetlaczach montowanych zazwyczaj na ścianach prezentuje się numery wzywanych petentów oraz stanowiska, do których powinni się udać, co usprawnia ich obsługę i skraca czas oczekiwania na przyjęcie. Kolejkomaty rekomendowane są przez wielu zarządców obiektów ceniących sobie nowoczesne, niezawodne i funkcjonalne rozwiązania.
Profesjonalną pomoc w ich wdrażaniu zapewniają specjaliści z QS Touch. Jest to firma wdrażająca tego typu narzędzia w obiektach publicznych różnych typów. Dzięki nim klienci lub pacjenci dobrze wiedzą, ile osób znajduje się przed nimi, co ułatwia szacowanie czasu wizyty w danej placówce. Oferowane rozwiązania wpływają na nienaganną organizację ruchu w obiektach, co zmniejsza prawdopodobieństwo występowania konfliktów. Zapewniają one przejrzystą obsługę, z którą poradzi sobie każdy.
Narzędzia dostępne w tym przedsiębiorstwie ułatwiają analizę ruchu i dają dostęp do przydatnych statystyk niezbędnych do tworzenia raportów. System kolejkowy w przychodni lub innym miejscu gwarantuje wysoki komfort podczas oczekiwania na obsługę. Znajduje on zastosowanie w urzędach wojewódzkich i gminnych, urzędach pracy, większych placówkach pocztowych czy wydziałach komunikacji. Usprawnia pracę personelu, zwiększa zadowolenie klientów i zapewnia łatwe dopasowanie do indywidualnych potrzeb danej instytucji.